Lauri Kontro jatkaa Metsästäjäliiton puheenjohtajana

ti marrask. 24 09:44:00 2015

Suomen Metsästäjäliiton liittokokous valitsi uusia jäseniä liittohallitukseen erovuoroisten tilalle. Liittokokous kokoontui lauantaina 21.11.2015.Helsingissä. Metsästäjäliiton liittohallituspaikat ovat kaksivuotisia.

Lauri Kontro jatkaa Metsästäjäliiton puheenjohtajana. Uudeksi varapuheenjohtajaksi valittiin harjavaltalainen Juha Lehtinen Satakunnan piiristä. Lehtisen tilalle liittohallitukseen valittiin jäljellä olevaksi vuodeksi taivassalolainen Veli Seikola Varsinais-Suomen piiristä.

Hallitukseen erovuorolla uudelleen valittiin suomussalmelainen Timo Säkkinen Kainuun piiristä, sonkalainen Kalevi Korhonen Lapin piiristä, mikkeliläinen Martti Hahtola Suur-Savon piiristä, lappeenrantalainen Juha Sormunen Kymen piiristä ja uutena tikkakoskelainen Jani Nuijanmaa Keski-Suomen piiristä.

Hallituksen varajäseniksi erovuoroisten tilalle valittiin uudelleen tarttilalainen Pauli Nyström Pohjois-Hämeen piiristä, lumijokilainen Sirkka Kyrö Oulun piiristä ja uutena söörmarkkulainen Timo Lähdekorpi Satakunnan piiristä.

Metsästäjäliiton uusi liittohallitus:

Lauri Kontro