Metsästäjäliiton toiminnanjohtaja vaihtuu

ti huhtik. 25 08:47:00 2017

Suomen Metsästäjäliiton toiminnanjohtajana vuodesta 2009 saakka toiminut Panu Hiidenmies jättää liiton toiminnanjohtajan tehtävät.

- Olen ollut mukana pitkään ja kokenut muutosten ajan luotsaten liittotoimistoa, jossa on tällä hetkellä 14 työntekijää. Koko eräsektori on työssäni tullut tutuksi ja paljon on saatu aikaan hyvässä porukassa kotimaan kentillä ja kansainvälisessä yhteistyössä. Olen tehnyt mittavan päivätyön liitossa ja nyt on uusien haasteiden aika, toteaa Hiidenmies.

- Toimintaympäristö on muuttunut merkittävästi 15 vuoden aikana. Lainsäädäntö on muuttunut. Myös koulutustarpeet sekä liiton edunvalvontavastuut ovat laajentuneet. Suomen Metsästäjäliitto on kehittynyt ajassa mukana toimintamalleja, osaamista ja organisaatiota päivittäen Hiidenmiehen johdolla. Jahti-lehti on alan merkittävä julkaisu, jossa näkyy vahvana Hiidenmiehen kädenjälki. Kiitän liittohallituksen puolesta ja henkilökohtaisesti Panua hänen mittavasta työpanoksestaan Suomen Metsästäjäliiton ja suomalaisen metsästyksen hyväksi. Liitolla on mahdollisuus hyödyntää Panun osaamista jatkossakin, toteaa Suomen Metsästäjäliiton hallituksen puheenjohtaja Tuomas Hallenberg.

Hiidenmiehelle on aiemmin myönnetty SML:n kultainen ansiomerkki.

Uuden toiminnanjohtajan haku alkaa lähipäivinä.

Tuomas Hallenberg, hallituksen puheenjohtaja  040 528 6069
Ilkka Mäkelä, hallituksen varapuheenjohtaja 0500 831 116