Hyväntekeväisyyshuutokauppa käynnistyy! Tuotto Metsästäjäliiton nuorisotoimintaan

ke huhtik. 21 13:25:00 2021

Juhlavuotensa kunniaksi Metsästäjäliiton pääkumppani Sako lahjoittaa huutokaupattavaksi hienon keräilyaseen, miljoonannen Tikka -kiväärin! Huutokaupan tuotto menee lyhentämättömänä Metsästäjäliiton nuorisotyöhön.

−Halusimme juhlistaa miljoonannen Tikka T3-sarjan kiväärin valmistumista uniikilla custom-kiväärillä. Sen pohjamalliksi valikoitui Tikka T3x Forest kaliiperi .308 win. Tukissa on hienoja yksityiskohtia, kuten ”roll-over” -tyylinen poskipakka ja hieman perusmallia pystympi pistoolikahva. Tukkimateriaalina on hieno exhibition grade -luokan puuaihio, joka käsiteltiin mineraalikuvion näkyvyyden takia puolikiiltäväksi. Myös lippaanpohja on metallia. Kaikki teräksiset osat ovat käsin kiillotettu ja mustattu. Metalliosat ovat Helena Suhosen kaivertamat ja ne korostavat suomalaisuutta ja luontoa. Suhosen suunnittelema ja toteuttama mäntyaiheinen teema kiertää jatkuvana kuviona aseen kehystä ja lukon sidekappaletta, kertoo Sako Oy:n toimitusjohtaja Raimo Karjalainen.

Ase myydään ja siitä saatava summa luovutetaan suoraan lyhentämättömänä Metsästäjäliiton nuorisotoimintaan. Sako Oy:n toimitusjohtaja Raimo Karjalainen haluaa, että metsästyksen tulevaisuus on turvattu.

−Metsästäjäliitto tekee valtavasti hyvää työtä nuorison hyväksi ja haluamme juhlavuotenamme tukea juuri nuorisotyötä samalla kun tarjoamme mahdollisuuden tosikeräilijöille hankkia kokoelmaansa tuotteen, jollaista ei taatusti tule toista samanlaista vastaan, Karjalainen toteaa.

Miljoonas Tikka -kivääri on huutokaupattavana Huutokaupat.com -sivustolla ja sitä voi huutaa 30. kesäkuuta saakka. Ase luovutetaan syksyllä korkeimman tarjouksen tehneelle asianmukaista lupaa vastaan.

Pääset tekemään tarjouksia aseesta suoraan tästä: https://huutokaupat.com/2677674/custom-made-millionth-tikka-t3-rifle-miljoonas-tikka-t3-kivaari

Metsästäjäliitto
Yhteyspäällikkö Jaska Salonen, puh. 040 561 5076, jaska.salonen@metsastajaliitto.fi

Sako Oy