Metsästysammunnan SM -kilpailut järjestetään Lopella heinäkuussa

ke kesäk. 16 12:53:00 2021

Metsästäjäliitto, Etelä-Hämeen piiri ja kilpailuiden järjestäjät sopivat tänään, että kesäkisat järjestetään Lopen ampumaurheilukeskuksessa 22.-25.7.2021. Kanta-Hämeen koronatilanne on ollut vaikea, mutta viime ajat on menty parempaan suuntaan. Kilpailuiden järjestämisestä on keskusteltu niin AVIn kuin alueen tartuntatautilääkärin kanssa ja estettä kilpailuiden järjestämiselle ei ole ollut.

Lopen SM-kilpailut ovat Suomen Metsästäjäliiton ja samalla Sakon 100-vuotisjuhlakilpailut. Metsästysammunnan SM-kilpailuissa ratkaistaan metsästyshaulikon ja -trapin sekä metsästyshirven- ja luodikon Suomen mestarit. Kesäkisoissa on kultaisia mitaleita tarjolla yhteensä 96 ja hopeisia sekä pronssisia mitaleita yhtä monta.

Kilpailuohjeistus löytyy myös ensi viikolla smlkilpailut.fi-sivustolta. Esikisat järjestetään Lopella 3.7.2021 ja myös niistä lisätietoja ensi viikolla.

metsästysampumapäällikkö Jussi Partanen, puh 040 845 1572